In de eerste aflevering van de Hans Keeren Show praat SEO-specialist van Qonvert Hans Keeren met webdesigner Sjoerd de Vries van uitdekoker.nl. Er is best wel een stigma dat SEO-specialisten en web-designers rijnlecht tegenover elkaar staan. Vaak vinden webdesigners dat er veel afbeeldingen gebruikt moeten worden met weinig tekst. SEO-specialisten moeten vaak echter ook denken aan de tekst: uiteindelijk moet je daar namelijk op gevonden worden. Hoe werken die conflicten? En wat kun je er in de praktijk mee? Hans en Sjoerd gaan er uitgebreid over in gesprek.
Net als Qonvert een goede podcast voor je bedrijf?
In aflevering 6 van de Hans Keeren Show spreekt Hans (SEO-specialist bij Qonvert) met Stefan Kollaart van de Podcast Fabriek. Hij weet veel van je content crossmediaal aanbieden. Waarom zou…
In de vijfde aflevering van de Hans Keeren show spreekt Hans met Cas de Vree van Stradas. Stradas is een online marketing bureau en Cas specialiseert zich vooral in Google…
In de vierde aflevering van de Hans Keeren Show is Koen Minnema te gast. Koen heeft een platform waar mensen diensten kunnen aanbieden en uitwisselen. Maar daarmee vindbaar zijn is…
In de derde aflevering van de Hans Keeren Show spreekt Hans Keeren van Qonvert met Winny Pauw. Zij is een communicatie-vakvrouw met als specialiteit LinkedIn. Hans en Winny bekijken dit…
In de tweede aflevering van de Hans Keeren Show geeft SEO-specialist van Qonvert Hans Keeren een SEO-audit aan ondernemer Marc Kollaart van kollaart.nl. Marc heeft een opleidingsinstituut voor pedicure en…
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze site zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van deze site, gaan we er vanuit dat je ermee instemt.OkPrivacy Statement