Aflevering 2: Leroy van de Ree (Voedingsweetjes) – De Nutri-Score en opvallende uitzonderingen

Aflevering 4: Marieke Copini (Marketing directeur) - Hoe ga je als merk om met de Nutri-Score?

In de vierde aflevering spreken Marleen en Liesbeth met Marieke Copini, marketingdirecteur in food met een achtergrond in de zuivelindustrie, waar de Nutri-Score al veelvuldig gebruikt wordt. Ze is dus ervaringsdeskundige m.b.t. het introduceren van dit voedselkeuzelogo. We vragen haar de hemd van het lijf over waar ze tegenaan liep, of de toevoeging van de Nutri-Score aan de verpakking impact had op de verkopen en we leren meer over hoe de Nutri-Score onderdeel moet zijn van de totale ‘claim strategie’. 

Net als BitesWeLove een goede podcast voor je bedrijf?

Andere afleveringen

Nutri-Score Unpacked

In deze aflevering vatten Liesbeth en Marleen de inzichten uit de Nutri-Score Unpacked serie samen; wat hebben we geleerd en welke conclusie trekken we over de Nutri-Score? Gaan we de…