We namen een podcast-reeks op met SEO-specialist Hans Keeren van Qonvert. Daarom gooien we deze titel helemaal vol met keywords: podcast, haarlem, noord-holland, opnemen, feest

Leestijd: 2 minuten

Geplaatst op 11 januari 2020 | door Stefan Kollaart | in Conceptontwikkeling

Podcast Fabriek > BlogConceptontwikkeling > We namen een podcast-reeks op met SEO-specialist Hans Keeren van Qonvert. Daarom gooien we deze titel helemaal vol met keywords: podcast, haarlem, noord-holland, opnemen, feest

De afgelopen weken mochten we met Hans Keeren van Qonvert een podcast opnemen over SEO en digitale marketing.

In de Hans Keeren show bespreekt SEO-specialist Hans Keeren van Qonvert elke twee weken met een gast uit de wereld van de digitale marketing. Heel veel ondernemers laten een website maken en laten het daarbij. Maar daarmee kom je er niet: je concurrenten zijn namelijk bezig met content maken, online contact maken met hun klant en geven elke week waardevolle tips op hun blog.

Het is daarom als ondernemer enorm waardevol om te leren wat je online kan doen om je présence te verhogen, hoe je advertenties kan inzetten en hoe je je website optimaliseert voor Google.

In de Hans Keeren show spreekt Hans met ondernemers die wat willen doen aan de optimalisatie van hun website, maar tegen bepaalde vraagstukken aanlopen. Dit is voor iedere ondernemer super interessant om te horen, want veel mensen zitten met dezelfde soort problemen. Die worden in de podcast opgelost.

Ook hebben we samen met Hans enorm leuke gasten geregeld die het hele spectra van digitale marketing omvatten. Zo spreekt Hans met mensen die heel veel weten over LinkedIn, landingspagina’s en adverteren op Google. Ook spreekt Hans met webdesigner Sjoerd van uitdekoker.nl. Het stigma is vaak dat webbouwers en SEO-specialisten best wel vaak tegenover elkaar staan. Een webbouwer wil een mooi design met veel aansprekend beeld, terwijl een SEO-specialist toch vaak daar heel veel tekst in wil om door Google beter geïndexeerd te worden. In hoeverre dat waar is bespreken Hans en Sjoerd in de eerste aflevering van de Hans Keeren show – en die staat nu online.

Veel luisterplezier! En we zijn nog opnames aan het maken – dus heb je een leuk idee voor een onderwerp over digitale marketing? Of ben je werkzaam in de digitale marketing en wil je een interessant gesprek voeren met Hans? Laat het ons weten!

Bekijk hier onze case study over de Hans Keeren show of luister nu de eerste aflevering!

Oja, en hierbij nog wat keywords waar we ook nog graag op ranken. Keyword stuffing heet dat toch, Hans?:

– content
– marketing
– leuke gasten
– microfoon
– rodecaster pro
– koppie koffie

Je online vindbaarheid vergroten met een podcast?

Onze microfoons zijn warmgedraaid.